O tym, że ciekawa kampania rekrutacyjna może przynieść firmie wiele dobrego, a przede wszystkim – pożądanych pracowników – wiedzą wszyscy. A już zwłaszcza popularne sieci handlowe, które zamiast zwykłego ogłoszenia o pracę, stawiają na mocne, kreatywne hasła i barwne plakaty – takie, które zainteresują potencjalnych kandydatów. Mowa tu chociażby o sieci Biedronka.
Ostatnio ciekawą kampanię rekrutacyjną zaprezentowała marka Hebe, w której bezpośrednio nawiązała do tego, z czego jest głównie znana – czyli kosmetyków. Wykorzystano je do swego rodzaju gry słownej, aby zachęcić potencjalnych kandydatów do wzięcia udziału w rekrutacji do pracy w drogeriach Hebe.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreacje odpowiada agencja Job’n’Joy.
PS
Rozmowy kwalifikacje są dla Was stresujące? McDonald’s wpadł na nietypowy pomysł, by stały się one nieco przyjemniejsze dla kandydatów ubiegających się o pracę – rekrutację w popularnej sieci będzie przeprowadzać teraz asystent głosowy. Przynajmniej częściowo.
PS2
Fińska agencja reklamowa w ramach swojej nietypowej kampanii rekrutacyjnej postanowiła stworzyć perfumy, które składają się m.in. z potu pracowników firmy.
PS3
Studia jak serial na Netfliksie? Najwidoczniej na Uniwersytecie Wrocławskim jest to możliwe – „nowy sezon” rekrutacji zapowiadał spot utrzymany w konwencji trailera serialu.