Nietypowy outdoor Peugeota – te billboardy zmieniają hałas w energię elektryczną

Nietypowy outdoor Peugeota – te billboardy zmieniają hałas w energię elektryczną
Marka Peugeot ruszyła z nietypową kampanią, promującą swoje nowe auto elektryczne – w przestrzeni miejskiej Paryża pojawiły się billboardy, które przemieniały hałas w energię elektryczną.
O autorze
0 min czytania 2019-11-21

Jak dokładnie działają te nietypowe billboardy? Otóż, wspomniane nośniki reklamowe zostały wyposażone w tysiące czujników akustycznych o właściwościach piezoelektrycznych – umożliwiają one zmianę fal dźwiękowych, generowanych m.in. przez hałas miejski, w energię elektryczną. 

Energia pozyskana w ten sposób nie idzie jednak na marne – w billboardy Peugeota wbudowano bowiem gniazdka do ładowania samochodów elektrycznych. 

Za realizację odpowiada agencja BETC.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Na jednym z budynków w Bukareszcie pojawiła się wielka, interaktywna reklama, która obniża cenę elektrycznego samochodu Renault Zoe, gdy tylko poziom zanieczyszczenia powietrza wzrośnie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych akcji z wykorzystaniem billboardów.