Carrefour otworzył swój pierwszy bezobsługowy i całodobowy sklep

Carrefour otworzył swój pierwszy bezobsługowy i całodobowy sklep
W Warszawie przy ul. Światowida 18 pojawił się pierwszy sklep w innowacyjnym formacie samoobsługowym sieci Carrefour. Klienci będą mogli robić tam zakupy 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny.
O autorze
1 min czytania 2019-12-03

W związku z rosnącą popularnością modelu sprzedaży vendingowej, sieć Carrefour uruchomiła całodobowy sklep z bogatszą ofertą spożywczą sprzedawaną w tym modelu w Polsce. Wśród dostępnych produktów znajduje się nie tylko typowa oferta food-to-go, czyli kanapki przekąski, napoje czy słodycze, ale również artykuły świeże, takie jak pakowane jabłka, pomidory, sałata, pieczywo i masło; produkty wymagające przechowywania w lodówce jak nabiał, wędliny, ryby; towary pierwszej potrzeby np. mąka, ryż, cukier, olej, kawa, herbata, przyprawy; dania gotowe, podstawowe artykuły higieniczne oraz karmy dla zwierząt. W sprzedaży samoobsługowej dostępne są również produkty ekologiczne, takie jak roślinne mleko, komosa ryżowa czy hummus.

Maszyny vendingowe są dopasowane do charakteru produktów, podawanych klientom za pomocą wind, gwarantując bezpieczeństwo artykułów nawet tak delikatnych, jak jajka. Sprzedaż prowadzona jest poprzez panel dotykowy, co oznacza, że lista zakupowa oraz płatność przy pomocy karty lub aplikacji BLIK odbywa się tylko raz, a odbiór zakupów realizowany jest w poszczególnych maszynach vendingowych. 

– Od kilku lat intensywnie wdrażamy naszą strategię omnikanałową, by zapewnić klientom możliwość dokonywania zakupów w preferowany sposób oraz doświadczenia zakupowe na najwyższym poziomie. Carrefour kontynuuje swoje innowacyjne podejście do handlu. Sklep Carrefour Express samoobsługowy jest już trzecim nowym formatem uruchomionym w tym roku w Polsce, po Carrefour BIO oraz Supeco. Przykładem innych rozwiązań, które odpowiadają na wyzwania współczesnego handlu, jest dynamiczny rozwój naszego e-commerce oraz digitalowy hipermarket w CH Atrium Promenada, który stał się ikoną nowoczesnego retailu. Mamy nadzieję, że również nowy format spotka się z uznaniem klientów, a także będzie źródłem inspiracji dla całej branży – powiedział Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowy format sklepu marki jest obecnie w fazie testów – jeśli przebiegną one pomyślnie, być może już w niedalekiej przyszłości powstanie więcej takich miejsc np. w osiedlach mieszkaniowych, miejscach turystycznych oraz w wersji mobilnej.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W październiku 2018 roku w Poznaniu ruszył bezobsługowy i całodobowy supermarket Bio Family.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Także firma eobuwie.pl otworzyła w Poznaniu nowoczesny sklep, w którym klienci zamiast oglądać towar na półkach, mogą zamawiać produkty na sklepowych tabletach lub własnych urządzeniach mobilnych.

PS3

Firmy Eurocash i Microsoft przedstawiły wizję inteligentnego sklepu przyszłości – „Detalista 4.0” – pełnego rozwiązań technologicznych, które mają zapewnić właścicielom sklepów spożywczych sprawne zarządzanie ich placówkami, a konsumentom wysoką jakość robienia zakupów.

PS4

Firma technologiczna Surge Cloud ma w planach uruchomienie 21 w pełni autonomicznych sklepów w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Pierwszy pojawił się już w Poznaniu.