Kreatywne wiaty przystankowe potrafią znacznie umilić mieszkańcom oczekiwanie na środek transportu. A już zwłaszcza, gdy w te zimowe, mroźne dni, wprowadzają nas w błogi, ciepły i świąteczny klimat.
Tego przykładem jest nietypowa realizacja marki Nutella na przystankach w Krakowie. Co więcej, w ramach akcji 6 grudnia br. firma częstowała podróżujących swoimi przysmakami.
Zobacz również
zdjęcie: facebook.com/outdoor.jest.cool
PS
W sierpniu br. przystanek tramwajowy przy Teatrze Wielkim w Łodzi przeszedł niezwykłą metamorfozę – ściany wiaty zostały zastąpione szklanymi gablotami, w których umieszczono różnorodne kompozycje florystyczne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Długo wyczekiwane święta już za rogiem! A z racji tej, że wielkimi krokami wkraczamy w bożonarodzeniowy okres, przedstawiamy świąteczne kampanie, które szczególnie urzekły nas w tym roku.