To już kolejna wpadka linii lotniczych American Airlines. W zeszłym roku firma reklamowała wprowadzenie do swojej oferty nowych połączeń, w tym m.in. do Krakowa – kontrowersje wzbudził fakt, że miasto to promowane było wódką.
Teraz marka postanowiła zareklamować loty do Krakowa w Stanach Zjednoczonych, a dokładniej w Chicago, skąd polecimy wspomnianą linią lotniczą do Polski. Nieopodal lotniska Chicago-O’Hare pojawił się bowiem billboard reklamujące małopolskie miasto. Problem jednak w tym, że zdjęcie przedstawia Gdańsk, a nie Kraków.
Zobacz również
Linie lotnicze American Airlines do tej pory nie odniosły się do sprawy.
zdjęcie: twitter.com/UrbanGuy0508
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
We wrześniu 2019 roku Linie lotnicze American Airlines wydały oficjalne oświadczenie, w którym przeprosiły władze Krakowa za kontrowersyjny spot promujący polskie miasto wódką.