Gigantycznych rozmiarów pożary w Australii zostawiają po sobie trwałe szkody dla tamtejszej fauny i flory. Miliony bezbronnych zwierząt straciło życie w starciu z żywiołem, a jeszcze większa ich liczba ucierpiała i potrzebuje specjalistycznej opieki.
O pomoc w ratowaniu zwierząt apelują już nie tylko aktywiści społeczni, ale także znane marki czy osobistości. Tworzone są liczne internetowe zbiórki czy też akcje. Jedną z takich inicjatyw jest ta odbywająca się w dniach 17-18 stycznia br. w warszawskiej Galerii Młociny. Podczas wydarzenie znani polscy influencerzy oraz osobistości medialne – m.in. Ania Wendzikowska, Karolina Szostak, Łukasz Kędzior, Siostry Bukowskie, Pola Bogdańska – wystawią swoje ubrania oraz akcesoria, z których całkowity dochód zostanie przekazany na konto fundacji zajmującej się pomocą zwierząt, które ucierpiały w pożarach w Australii.
Zobacz również
Sprzedaż ubrań i dodatków odbędzie się poprzez aplikację LESS_, która od kilku miesięcy propaguje ideę kupowania ubrań z drugiej ręki.
W niesienie pomocy dla Australii angażuje się także wiele marek. Polska marka Dayshift zadeklarowała, że przekaże 10% kwoty ze sprzedaży każdej sztuki na pomoc zwierzętom w Australii. Natomiast dom mody Balenciaga stworzył kolekcję poświęconą koalom – uzyskany z nich dochód zostanie przekazany ofiarom kataklizmu
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Po niedawnych pożarach w Nowej Południowej Walii, władze miasta Sydney i australijski oddział organizacji Red Cross połączyły siły i stworzyły nietypową choinkę wykonaną z kłód oraz gałęzi pochodzących z obszarów dotkniętych pożarami, za pomocą której zachęcają do wspierania osób poszkodowanych.