– Docenienie aplikacji żappka, liczącej już ponad 2,5 mln użytkowników, na największych targach technologicznych w Nowym Jorku to sukces zespołu ekspertów pracujących w naszej firmie. Już dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że przyciągamy do Żabki profesjonalistów w dziedzinie nowych technologii, data science i nowoczesnego designu, którzy korzystając ze wsparcia globalnych i lokalnych partnerów technologicznych tworzą unikatowe, jedyne w swoim rodzaju rozwiązania na świecie. Ponad 10% naszych pracowników jest zaangażowanych w projekty cyfrowe, realizowane w naszej firmie. Wspólnie jesteśmy ambasadorami technologicznego rozwoju Polski prezentując nasze rozwiązania na arenie międzynarodowej – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. Finansowych i rozwoju w firmie Żabka Polska.
Żabka przechodzi transformację cyfrową, na którą składa się cały ekosystem rozwiązań technologicznych funkcjonujących w obszarze zarządzania sklepami, asortymentem, BIG DATA, sztucznej inteligencji, jak również aplikacji mobilnych. Aplikacja żappka jest kluczowym, nowym kanałem komunikacji i interakcji z klientami, a nad jej rozwojem pracuje dedykowany, interdyscyplinarny zespół specjalistów.
Zobacz również
– Przy rozwijaniu produktów cyfrowych korzystamy z najlepszych, globalnych praktyk, a także ze „zwinnych” metodyk pracy. Działamy sprawnie, szybko testujemy nowe pomysły i słuchamy naszych użytkowników. Będziemy się dalej rozwijać i ciągle poszukujemy utalentowanych ekspertów, którzy razem z nami będą chcieli tworzyć przyszłość i kreować nowe rozwiązania technologiczne – dodaje Michał Opacki, dyrektor ds. cyfrowych rozwiązań konsumenckich, odpowiadający za rozwój aplikacji żappka.
Firma Żabka Polska angażuje się w projekty proedukacyjne wspiera i realizuje wspólnie ze szkołami i uczelniami wyższymi liczne projekty na styku nauki i biznesu. Zaangażowana jest m.in. w AI Schools & Academy, w ramach którego z partnerami finansuje nauczanie tajników sztucznej inteligencji w 1500 przedszkolach i szkołach publicznych. Zainicjowała również w ub. roku konkurs „Ogarnij Big Data z Żabką”, w ramach którego studenci mogli zaprezentować projekty wykorzystujące metody Big Data, sztucznej Inteligencji oraz Machine Learning i w nagrodę pojechać do Doliny Krzemowej.
Microsoft Reactor Innovation & ROI Hack Event to wydarzenie, którego celem jest pokazanie kluczowej roli nowych modeli biznesowych opartych na chmurze oraz sposobów osiągnięcia szybkiego zwrotu z inwestycji w transformację cyfrową w handlu detalicznym. W spotkaniu brali udział eksperci technologiczny z największych firm na świecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
NRF to doroczny zjazd liderów branży detalicznej, organizowany w Nowym Jorku. W roku 2019 w wydarzeniu wzięło udział 38 000 uczestników, w tym 800 wystawców z niemal 100 krajów świata. Wśród prelegentów znajdują się najważniejsze osobistości świata retail i technologii, m.in. CEO Microsoft, Satya Nadella.
Słuchaj podcastu NowyMarketing