W ramach kampanii powstały spoty telewizyjne, billboardy sponsorskie, reklama prasowa, seria video do digitalu, kampania w social mediach oraz nowa odsłona strony www Oleju. Za big idea kampanii odpowiada Feeders Agency, a produkcją zajęło się Sputnik Studio, ze wsparciem postprodukcyjnym Locomotive. Reżyserem spotu telewizyjnego jest Mat Witkowski, a operatorem Kacper Zięba.
Idea kampanii „Pasuje do dań, pasuje naturze” ma komunikować pro-ekologiczne działania marki. Olej Wielkopolski już teraz sprzedawany jest w butelkach rPET wyprodukowanych w 51% z recyklingu. Dodatkowo do produkcji oleju wykorzystywany jest wyłącznie rzepak z polskich, zrównoważonych upraw. Wykorzystanie w spocie, jak i całej komunikacji motywu krzyżówki dodatkowo podbija przekaz „dopasowania” Oleju do dań i natury.
Zobacz również
Agencja Feeders obsługuje Olej Wielkopolski dzięki wygranemu niedawno przetargowi. Obecnie agencja pracuje nad nowa strategią social media dla marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]