Gdy to się skończy: Gazeta.pl i BNP Paribas ruszają z akcją ku pokrzepieniu serc

Gdy to się skończy: Gazeta.pl i BNP Paribas ruszają z akcją ku pokrzepieniu serc
Portal Gazeta.pl i bank BNP Paribas zainicjowali akcję pod hasłem „Gdy to się skończy”. Współtwórcami projektu są internauci, którzy podzielili się swoimi planami na to, co zrobią, gdy skończy się pandemia koronawirusa.
O autorze
1 min czytania 2020-04-22

„Gdy to się skończy, spotkam się ze swoją wnuczką, której jeszcze nie widziałam w realu”, „Gdy to się skończy, jako pierwszy pojadę w Bieszczady” – to przykłady „popandemicznych” planów internautów, którzy za pośrednictwem Instagrama podzielili się nimi z redakcją portalu Gazeta.pl. Posłużyły one jako hasła w akcji „Gdy to się skończy” zrealizowanej przez serwis we współpracy z bankiem BNP Paribas.

Projekt ten został zainicjowany ku pokrzepieniu serc, jednocześnie dając nadzieję, że jeszcze nadejdą lepsze czasy, kiedy w końcu spotkamy się ze swoimi bliskimi oraz przyjaciółmi i będziemy mogli robić to, co w obecnej sytuacji jest zabronione. 

– To wzruszające, ale i pocieszające, że wszystkim nam brakuje podobnych rzeczy. Wszyscy jesteśmy w tym razem, dlatego postanowiliśmy skupić się na tym, co będzie, na tym, co dobre i dzięki bankowi BNP Paribas pokazać nasze wspólne plany na wielkich billboardach w miastach w całej Polsce – napisała redakcja portalu Gazeta.pl w artykule na temat akcji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreacje stworzone w ramach akcji można zobaczyć na billboardach umieszczonych w Warszawie, Krakowie oraz Poznaniu. Powstała także specjalna strona internetowa poświęcona inicjatywie, na której publikowane są „popandemiczne” plany użytkowników. Akcja potrwa do połowy maja. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Fundacja Bieg Rzeźnika ruszyła z akcją „Jadę w Bieszczady!”, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do odwiedzania Bieszczad po zakończeniu epidemii i związanych z nią restrykcji. 

PS2

Facebook postanowił wprowadzić nową reakcję, nawiązującą do obecnej sytuacji, w której wszyscy się znajdujemy – za jej pomocą będziemy mogli wyrazić troskę, wsparcie wobec innych użytkowników portalu. Podobna ikonka pojawi się też w Messengerze.

PS3

Santander Bank Polska uruchomił ogólnodostępny portal RazemPokonamy.pl. Będą na nim gromadzone najbardziej przydatne i rzetelne informacje oraz wskazówki, które ułatwią przetrwanie epidemii.