TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Facebook wprowadza nową reakcję w związku z pandemią koronawirusa

Facebook wprowadza nową reakcję w związku z pandemią koronawirusa
Facebook postanowił wprowadzić nową reakcję, nawiązującą do obecnej sytuacji, w której wszyscy się znajdujemy – za jej pomocą będziemy mogli wyrazić troskę, wsparcie wobec innych użytkowników portalu. Podobna ikonka pojawi się też w Messengerze.
O autorze
1 min czytania 2020-04-20

Do tej pory na Facebooku mogliśmy korzystać z sześciu reakcji – oprócz charakterystycznej ikonki „Lubię to”, mieliśmy również do wyboru przyciski m.in. wyrażające złość, zdziwienie czy też rozbawienie. 

Teraz popularny portal społecznościowy postanowił wprowadzić nową reakcję, która nawiązuje do pandemii koronawirusa – czyli czasów, w których jesteśmy odizolowani od reszty, w większości przypadków nawet od rodziny i obawiamy się o własne zdrowie, a także naszych bliskich. 

W związku z tym użytkownicy serwisu dostali teraz możliwość wyrażenia pod postami reakcji o nazwie „Care”, która symbolizuje troskę, a także wsparcie wobec innych osób. Co więcej, nowa ikonka dostępna będzie zarówno na Facebooku, jak i na Messengerze – z tą różnicą, że w portalu społecznościowym występuje ona jako emotikon przytulający serce, a w komunikatorze – jako pulsujące fioletowe serce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Facebook udostępnia nową reakcję globalnie i ma ona pojawić się u wszystkich użytkowników jeszcze w tym tygodniu. 

Na tę chwilę nie wiadomo czy reakcja zostanie wprowadzona do portalu na stałe. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przedstawiciele Facebooka zapowiedzieli walkę z rozprzestrzenianiem się fałszywych informacji na temat koronawirusa. Z portalu społecznościowego usuwane będą nieprawdziwe treści na jego temat, w tym m.in. te dotyczące „alternatywnych” sposobów leczenia.

PS2

Facebook uruchomił właśnie fukcję Community Help w Polsce. Za jej pośrednictwem użytkownicy mogą prosić o pomoc lub oferować ją tym, którzy są w potrzebie w związku z epidemią.