Tworzenie własnych formatów oraz koordynacja transferów celebrytów znanych z telewizji do świata internetu to najważniejsze działania Mellon Media. Inaczej niż w przypadku współpracy na kanałach influencerów, produkcje własne pozwalają na pełną dowolność w realizacji contentu oraz wyjście naprzeciw oczekiwaniom marek. W portfolio Mellon Media znajduje się ponad 10 kanałów, a trzy najnowsze produkcje własne to:
1. Ola Nguyen – kanał najmłodszej zwyciężczyni polskiej edycji Master Chef, naturalnie skupiony wokół tematyki kulinarnej. Oprócz kuchennych przygód, Ola będzie stawała przed różnorodnymi wyzwaniami, dzięki czemu widzowie otrzymają nie tylko cenną dawkę wiedzy, ale też masę rozrywki. To nie pierwsza współpraca ekspertów z Mellon Media z osobą znaną z mediów tradycyjnych. Są odpowiedzialni między innymi za strategię i produkcję kanału Cezarego Pazury na YouTube, który ma obecnie prawie 700 tysięcy subskrypcji.
Zobacz również
2. Przyjaciółki – kanał fabularny o rozrywkowej treści, który opowiada o perypetiach dwóch przyjaciółek w przewrotny i komiczny sposób, dotykając kategorii takich jak lifestyle oraz uroda. Przykład produkcji opartej o współpracę z osobowościami internetowymi – obie influencerki mają już zbudowane silne społeczności na swoim Instagramie.
3. Face Swap – kanał rozrywkowy tworzony we współpracy z Michałem Sieńkowskim (wcześniej związanym z grupą Abstra i kanałem Nieprzygotowani). W ramach krótkich fabuł Michał będzie wcielał się w różne postaci i sprawdzał, jak radzą sobie w bardziej i mniej typowych sytuacjach.
– Naszym celem jest tworzenie wartościowych dla widzów, rozrywkowych treści wideo, które równocześnie będą przyjazne markom. Dzięki inwestycji w kanały własne przyczyniamy się do rozwoju kategorii oraz formatów na polskim YouTube, których obecnie brakuje, a o które pytają nas klienci. Nasze współprace z celebrytami oraz osobami znanymi z innych platform społecznościowych to dla nich szansa na skorzystanie z naszej wiedzy i profesjonalne budowanie swojej społeczności na YouTube. Ola Nguyen, Przyjaciółki oraz Face Swap to dopiero początek. W przyszłości planujemy otwarcie kolejnych kanałów z innych kategorii tematycznych – komentuje Adam Semik, CEO Mellon Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Autorskie formaty tworzone przez Mellon Media reprezentują różnorodne segmenty tematyczne. Trzy pierwsze produkcje wpisują się w kategorie lifestyle, rozrywka, kulinaria oraz uroda. Spółka odpowiada za produkcję kanałów od pomysłu do realizacji. Po jej stronie są więc między innymi: casting, scenariusze odcinków, produkcja planu filmowego, dystrybucja treści oraz koordynacja współprac komercyjnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing