W dobie koronawirusa i wszechobecnej izolacji społecznej, Spotify chce pomóc tym osobom, które czują się samotne i dać im swego rodzaju namiastkę poczucia przynależności do danej społeczności.
Biorąc pod uwagę wyniki badania przeprowadzonego przez platformę, które pokazały, że w tej samej sekundzie nawet 30 tys. użytkowników Spotify na całym świecie puszcza tę samą piosenkę, firma zainicjowała kampanię pod hasłem „Listening Together”. W jej ramach stworzona została interaktywna mapa Ziemi, która pozwala na zidentyfikowanie tych użytkowników, którzy w danym momencie słuchają tego samego utworu.
Zobacz również
Interaktywną mapę Spotify znajdziecie tutaj.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Siedząc w ciepłym dresie i wygodnych kapciach z laptopem na kolanach łatwo zapomnieć, że nie każdy ma przywilej pracowania z domu w czasie pandemii. Wiele osób wciąż zmuszona jest opuścić bezpieczeństwo czterech ścian i wspierać struktury społeczeństwa pracą poza miejscem zamieszkania. Inni stoją przed innym wyzwaniem, zostając bez możliwości zarobku. W takiej sytuacji znajdują się właśnie artyści. Jak sobie radzą wśród globalnego zastoju branży rozrywkowej?
PS2
Popularna platforma Spotify wprowadziła niedawno usługę z myślą o naszych pupilach – nietypowy konfigurator muzyki Pet Playlists pozwala na stworzenie playlisty dla zwierząt, które zostają same w domu.