Kampanią „Głośni w łóżku” Durex zwraca uwagę na rolę rozmowy w związku. Projekt wystartował 7 czerwca br., czyli w Międzynarodowy Dzień Seksu. Zbieżność dat nie jest przypadkowa, a „Święto Seksu” staje się dla Durex pretekstem, by rozpocząć rozmowę na temat intymności. Kampania ma zachęcić pary do dzielenia się swoimi pragnieniami, a także wsłuchania się w potrzeby drugiej połówki. Marka pragnie uświadomić, że prowadzenie dialogu powinno być naturalną część każdej relacji. „Głośni w łóżku” podpowiadają co zrobić, by odkryć rozkosz dopasowania. Kampania promuje linię Durex Invisible.
„Głośni w łóżku” to kolejny projekt Durex realizowany przez agencję Big Picture. Wcześniejsze współprace nawiązano w ramach społecznej kampanii marki – Durex (RED), platformy wizerunkowej Durex Gorące Letnie Noce, a ostatnio – przy walentynkowym projekcie Durex Intense.
Zobacz również
Po stronie Big Picture za komunikację Durex odpowiadać będzie Monika Roth, PR Consultant z zespołu lifestyle, którym kieruje Kamila Kończak. Współpraca została nawiązana na czas trwania kampanii.