Z okazji Międzynarodowego Dnia Seksu, który w tym roku odbył się 7 czerwca br., marka Durex zaprezentowała swoją nową kampanię pod hasłem „Głośni w łóżku”. Za jej pomocą brand zwrócił uwagę na rolę rozmowy w związku, a także chciał zachęcić pary do „poszukiwania odpowiedniego dopasowania, poprzez odkrywanie wzajemnych potrzeb i pragnień”.
W ramach kampanii powstał krótki spot, w którym o swoich relacjach opowiedzieli cztery prawdziwe pary – jedną z nich tworzyli mężczyźni, Jakub i Dawid.
Zobacz również
Spot został też wyemitowany w telewizji. Jedyną stacją, która odmówiła emisji reklamy, było TVP. W tej sprawie nadawca wydał oficjalne oświadczenie, w którym powołał się na przepis ustawy o radiofonii i telewizji „który mówi o tym, że audycje lub inne przekazy, zawierające sceny lub treści mogące mieć negatywny wpływ na prawidłowy fizyczny, psychiczny lub moralny rozwój małoletnich, inne niż te, o których mowa w ust. 4, mogą być rozpowszechniane wyłącznie w godzinach od 23 do 6” – napisano w oświadczeniu.
PS
Akademia Filmowa nie zgodziła się na emisję reklamy zestawów poporodowych marki Frida Mom podczas tegorocznej gali Oscarów, bo w zbyt realistyczny sposób przedstawiała problemy kobiet po porodzie. Spot szybko stał się viralem na YouTubie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing