Aktorka Emma Watson od dobrych kilku lat angażuje się w sprawy społeczne i nie jest obojętna na kwestie związane z ochroną środowiska. W ubiegłym roku Brytyjka była ambasadorką aplikacji Good On You, która odkrywa wszystkie etapy produkcji odzieży oraz dodatków, po to, by wspierać zrównoważony rozwój w branży modowej. Teraz aktorka postanowiła pójść o krok dalej.
16 czerwca br. do francuski gigant z branży modowej – Kering – ogłosił, że Emma Watson dołączyła do zarządu spółki i została mianowana przewodniczącą komitetu ds. zrównoważonego rozwoju.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Na tę chwilę nie wiadomo dokładnie, jakie zadania w pierwszej kolejności zrealizuje aktorka. Kering jest jednak właścicielem takich marek, jak np. Gucci, Yves Saint Laurent czy Balenciaga, więc można się spodziewać, że już wkrótce znane, luksusowe domy mody – prawdopodobnie dzięki działaniom Watson – staną się bardziej etyczne i będą tworzyły w duchu zrównoważonego rozwoju.
PS
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Ze styczniem 2020 roku Helena Helmersson objęła stanowisku CEO w H&M. Jest ona pierwszą kobietą pełniącą tę funkcję w firmie, a zarazem pierwszą osobą na tym stanowisku, która wcześniej odpowiedzialna była za zrównoważony rozwój spółki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing