Pierwsza, wprowadzająca część warsztatu #CODALEJ, to prezentacja najciekawszych trendów obejmujących zachowania konsumenta, napięcia, jakie towarzyszą mu w nowej sytuacji, przekonania i wartości, które ewoluowały w ostatnich miesiącach. Materiał przygotowany został w oparciu o jakościowo-ilościowe badania syndykatowe IQS (Chorzy Hoży, Jedzenie w czasach zmiany, W drodze do jutra) oraz wzbogacony analizą social mediów, czyli jak i co mówi konsument (z wykorzystaniem platformy netdive).
W drugiej części, o stricte warsztatowym charakterze, doświadczeni stratedzy z agencji Scholz & Friends Warszawa pomagają znaleźć odpowiedzi na kluczowe pytania o możliwości, jakie stoją przed marką dziś. Podpowiadają, jak zrozumieć pojawiające się insighty oraz przełożyć je na nową komunikację.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W efekcie klienci otrzymują wypracowane dla swoich marek założenia komunikacyjne, które stanowią odpowiedź na nową rzeczywistość. Będą mogli wykorzystać je zarówno do krótkich, bieżących konceptów, jak i do całościowych działań strategicznych.
Za merytoryczne przygotowanie warsztatu #CODALEJ odpowiadają: Anna Koszur – strateżka z wieloletnim doświadczeniem i aktualna dyrektor zarządzająca Scholz & Friends Warszawa oraz Marta Rybicka, business unit director IQS.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]