Pełna psiaków kampania zachęca do głosowania w wyborach prezydenckich na „miłośnika czworonogów”

Pełna psiaków kampania zachęca do głosowania w wyborach prezydenckich na „miłośnika czworonogów”
Kampania frekwencyjna przed wyborami prezydenckimi w USA idzie pełną parą i coraz więcej marek, a także organizacji angażuje się w nią – teraz spot o tematyce wyborczej stworzyła grupa „Miłośnicy psów dla Joe”, która wprost zachęca do głosowania na Joe Bidena, wielbiciela czworonogów.
O autorze
1 min czytania 2020-10-13

Do tej pory większość byłych prezydentów USA posiadało psy – od Ronalda Reagana, przez George’a Busha, aż po Baracka Obamę. Kilkusetletnią tradycję przerwał Donald Trump, który wręcz zakpił z pomysłu trzymania w Białym Domu czworonoga. Teraz fakt ten postanowiła wykorzystać przeciwko politykowi grupa zatytułowana „Miłośnicy psów dla Joe”.

Organizacja stworzyła krótki spot, w którym pojawili się byli prezydenci Stanów Zjednoczonych wraz ze swoimi pupilami. Tuż po zdjęciu Baracka Obamy z jego czworonogiem umieszczono krótki filmik, na którym Donald Trump wprost wyraża swoją niechęć wobec psów.

Spot wieńczy zdjęcie Joe Bidena – polityka ubiegającego się o fotel prezydencki – wraz ze swoim psem Champem, a także hasło „Wybierz swojego kandydata mądrze”. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jane Fonda postanowiła dołożyć swoje trzy grosze do profrekwencyjnej kampanii, która aktualnie trwa w Stanach Zjednoczonych – aktorka poprowadziła iście gwiazdorski trening rodem z lat 80., by zachęcić do głosowania w wyborach.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Patagonia postanowiła zainicjować niekonwencjonalną kampanię profrekwencyjną w związku ze zbliżającymi się wyborami prezydenckimi w USA – marka ukryła na metkach swoich ubrań dyskretny apel do klientów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Reddit, popularny serwis internetowy z ponad 430 milionami użytkowników miesięcznie, postanowił zachęcić Amerykanów do wzięcia udziału w tegorocznych wyborach prezydenckich – platforma wykupiła billboardy w kilku największych miastach w USA i umieściła na nich humorystyczne hasła.