Grupa K2 z nową odsłoną K2.pl

Odświeżony serwis K2.pl odpowiada na potrzeby biznesów, instytucji i marek, które szukają rozwiązań umożliwiających im skuteczne budowanie swojej obecności w nowym, cyfrowym świecie. Jest też odzwierciedleniem strategii rozwoju Grupy K2 do 2023 roku.
O autorze
1 min czytania 2020-12-15

Zmodyfikowany serwis pokazuje szerokie spektrum kompetencji, dostępnych w ramach portfolio poszczególnych segmentów Grupy K2 – software’owego, marketingowego i chmurowego. Umożliwia sprawną nawigację po usługach i produktach opartych o analitykę danych, AI, software i chmurę, oferowanych przez jednostki funkcjonujące w ramach grupy: K2 Precise, Agencję K2, K2.Bots.AI, Fabrity, K2 Digital Products i Oktawave. Prezentuje przykłady wdrożeń w zakresie transformacji i komunikacji cyfrowej, zrealizowanych przez Grupę dla renomowanych instytucji w Polsce i na świecie.

Takie podejście jest zgodne ze strategią biznesową Grupy K2 do 2023 roku, która wkrótce zostanie ogłoszona. Jednym z jej filarów jest wzmacnianie synergii, komunikacji i współpracy pomiędzy segmentami grupy w zakresie realizacji celów biznesowych i operacyjnych jej klientów.

– Przedsiębiorcy potrzebują partnera, który do maksimum wykorzysta potencjał cyfrowych narzędzi do budowy przewagi konkurencyjnej, odnajdzie i stworzy nowe szanse i możliwości. Mamy kompetencje i doświadczenie, aby być takim partnerem – mówi Paweł Wujec, prezes Grupy K2.

Serwis został zaprojektowany i wdrożony przy ścisłej współpracy wszystkich wyspecjalizowanych jednostek Grupy K2 – zespołu UX i design z K2 Digital Products, deweloperów z Fabrity, ekspertów od marketingu precyzyjnego z K2 Precise, specjalistów od komunikacji interaktywnej z Agencji K2 i K2Bots.AI oraz ekspertów chmurowych z Oktawave.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nowy serwis wyraźnie pokazuje, że jako Grupa technologiczno-marketingowa posiadamy komplementarne kompetencje potwierdzone realizacjami, dzięki którym tworzymy nowe rozwiązania technologiczne, znajdujemy nowe dane i nowe sposoby ich wykorzystania, piszemy nowe historie i odkrywamy nowe kanały komunikacji – dodaje Michał Paschalis-Jakubowicz, wiceprezes Grupy K2.

Słuchaj podcastu NowyMarketing