Wiosną tego roku Samsung wprowadził na rynek nowy produkt z kategorii AGD – szafę odświeżającą ubrania AirDresser. Ambasadorką urządzenia została najpopularniejsza polska reżyserka pokazów mody, znana z doskonałego stylu i zamiłowania pięknych kreacji – Kasia Sokołowska. W ramach współpracy powstał 30-sekundowy spot pokazujący dzień z życia ambasadorki poprzez różne stylizacje wykonane z różnego rodzaju tkanin, które można odświeżać w innowacyjnej szafie parowej odświeżającej ubrania AirDresser.
Kasia Sokołowska to osobowość znana wszystkim miłośnikom mody. Odpowiada za kreację, koncepcję oraz realizację pokazów największych projektantów mody w Polsce. Od kilku lat jest również jurorką najpopularniejszego reality show związanego z modelingiem i pokazami mody. W swoich stylizacjach szczególną uwagę przywiązuje do jakości materiałów i fasonu. Garnitury, płaszcze, marynarki oraz sukienki to jej ulubione elementy garderoby. Nagrania programów telewizyjnych, sesje zdjęciowe, wywiady oraz spotkania biznesowe to codzienność Kasi, a każda z tych sytuacji wymaga odpowiednio dobranej stylizacji, która zawsze musi prezentować się nienagannie. Szafa parowa Samsung AirDresser to urządzenie, które zadba o idealnie zadbane ubrania każdego dnia i pozwoli uzyskać efekt pralni w domu. Szafa odświeżająca ubrania to odpowiedź na styl i tempo życia Kasi Sokołowskiej, która zapewni gotowość na każdą sytuację. Możliwości urządzenia i potrzeby reżyserki zaowocowały współpracą, w ramach której powstało video pokazujące Kasię w różnych stylizacjach, w zależności od pory dnia i okazji. Konsumenci zobaczą bohaterkę m.in. w wełnianym płaszczu, skórzanej spódnicy, garniturze i satynowej sukience – wszystkie te rzeczy łączy jedno – można je bezpiecznie odświeżać w szafie parowej Samsung AirDresser.
Zakres współpracy obejmie kanały w mediach społecznościowych Kasi Sokołowskiej i Samsung, kampanię w digitalu, działania PR-owe, a także komunikację in-store.
Zobacz również
– Samsung AirDresser to urządzenie, które odpowiada na moje potrzeby. Dzięki niemu mogę szybko i wygodnie odświeżyć ubrania przed ważnym spotkaniem. To dla mnie szczególnie istotne, ze względu na to, że często zmieniam strój w ciągu dnia między nagraniami do programu, spotkaniami biznesowymi a innymi zobowiązaniami. Chcę mieć gwarancję, że moje ubrania zawsze będą wyglądały idealnie, będą zadbane, świeże i pozbawione zagnieceń. Cieszę się, że Samsung ma w swoim portfolio tak innowacyjne urządzenia, które pozowalają na uzyskanie efektu prania dzięki zaawansowanym technologiom, a przy tym są stylowe i doskonale komponują się z nowoczesnym wnętrzem – mówi Kasia Sokołowska.
Za współpracę, produkcję sesji zdjęciowej i działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja VMLR&Y, a za działania PR agencja d*fusion communication. Kampania wystartowała w styczniu 2021 roku.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce