Lidl zmienia model funkcjonowania swoich sklepów i wydłuża godziny pracy

Lidl zmienia model funkcjonowania swoich sklepów i wydłuża godziny pracy
Lidl postanowił odpowiedzieć na obostrzenia wprowadzone w związku z tzw. trzecią falą pandemii – sieć bowiem zdecydowała się uruchomić ponad 200 sklepów w systemie 24-godzinnym.
O autorze
1 min czytania 2021-03-26

W związku z tzw. trzecią falą pandemii, a także wprowadzonymi nowymi obostrzeniami, Lidl zdecydował się uruchomić ponad 200 sklepów w systemie 24-godzinnym. Oznacza to, że w przypadku tych placówek klienci mają możliwość dokonania zakupów o dowolnej porze w ciągu doby. Wystarczy, że w godzinach nocnych zadzwonią do drzwi dzwonkiem znajdującym się przy wejściu, a pracownicy umożliwią klientom wejście do sklepu i dokonanie zakupów. 

Całodobowy system pracy wybranych sklepów zacznie funkcjonować już w nocy z piątku 26.03 na sobotę 27.03. Kolejne sklepy w takim modelu działać będą w tygodniu przedświatecznym.

Lidl przypomina również, że we wszystkich sklepach sieci są ustawione stacje do dezynfekcji dłoni, a także funkcjonują kasy pierwszeństwa dedykowane wolontariuszom wspierającym seniorów w dokonywaniu zakupów spożywczych, pracownikom sektora opieki medycznej (lekarzom, pielęgniarkom i pielęgniarzom, ratownikom medycznym) oraz przedstawicielom pozostałych służb (strażakom, policjantom, żołnierzom Wojsk Obrony Terytorialnej czy strażnikom miejskim) niosącym pomoc osobom starszym lub tym przebywającym na kwarantannie.

Pełna lista sklepów funkcjonujących 24 godziny na dobę znajduje się tutaj

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Lidl postanowił poszerzyć swoją ofertę o testy na przeciwciała SARS-CoV-2, które pozwolą sprawdzić, czy osoba wykonująca test przebyła już infekcję. Badanie wykryje przeciwciała w klasie IgM oraz IgG.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Lidl w Stanach Zjednoczonych zapowiedział, że będzie nagradzał tych pracowników, który zaszczepią się przeciwko Covid-19. Każdy z nich otrzyma premię w wysokości 200 dolarów. Czy taka forma zachęcania do szczepień jest dobra?