H&M nagradza klientów za dokonywanie proekologicznych wyborów

H&M nagradza klientów za dokonywanie proekologicznych wyborów
H&M ruszył z nową inicjatywą pod hasłem „Conscious”, w ramach której nagradza klientów za dokonywanie świadomych wyborów. Użytkownicy aplikacji marki otrzymują punkty m.in. za recykling niepotrzebnych ubrań lub zabieranie własnej torby na zakupy.
O autorze
1 min czytania 2021-04-07

Popularne marki już od jakiegoś czasu prowadzą liczne inicjatywy z myślą o naszym środowisku. Do podejmowania świadomych wyborów zachęcają również swoich klientów poprzez różnorodne akcje – tego przykładem jest chociażby nowa usługa Zalando, w ramach której klienci mogą sprzedać swoje nienoszone już ubrania. Pozyskane w ten sposób środki mogą przeznaczyć m.in. na wsparcie organizacji charytatywnych.

Teraz ciekawą inicjatywę zainicjowała marka H&M – szwedzki brand nagradza bowiem swoich klientów za dokonywanie proekologicznych wyborów.

Na przykład – za zabranie własnej torby na zakupy użytkownicy aplikacji marki otrzymują 10 punktów. Natomiast za recykling niepotrzebnych ubrań czy też tekstyliów domowych klienci dostają kupon rabatowy na zakupy w sklepach marki. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

IKEA postanowiła stworzyć własną aplikację, za pomocą której podpowiada swoim klientom, jakie nawyki mogą zmienić w swoim życiu, by lepiej dbać o środowisko.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zastanawialiście się kiedyś co się działo z Waszą ulubioną torebką lub marynarką, zanim trafiła ona na półki sklepowe? Aplikacja Good On You odkrywa wszystkie etapy produkcji odzieży oraz dodatków, po to, by wspierać zrównoważony rozwój w branży modowej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się