PKO Bank Polski wystartował z kampanią „Rodzina sprawdza się w działaniu”

PKO Bank Polski wystartował z nową kampanią PKO Konta za Zero oraz kont dziecięcych pod hasłem „Rodzina sprawdza się w działaniu”. To kolejna kampania banku, dla której agencja Artegence przygotowała komunikację 360.
O autorze
0 min czytania 2021-05-21

Głównym bohaterem kampanii jest Karol – młody vloger, który nagrywa daily vlog z domu. Opowiada o swojej rodzinie i przy okazji pokazuje, jak aktywnie PKO Bank Polski wspiera swoich klientów w codziennych aktywnościach.

W ramach kampanii „Rodzina sprawdza się w działaniu” agencja Artegence przygotowała spot telewizyjny PKO Banku Polskiego. Kampanii towarzyszy seria bumperów będących kontynuacjami historii ze spotu, materiały na witrynach banku, assety social mediowe i banery display.

– W najnowszej kampanii PKO Banku Polskiego Rodzina sprawdza się w działaniu, a my cieszymy się… że Artegence po raz kolejny sprawdza się w tworzeniu kampanii dla naszego klienta! – podsumowuje Łukasz Szmel, co-managing director Artegence.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj