Spot jest nakręcony w formie energicznego klipu, w którym młodzi bohaterowie uprawiają sport, kibicują ulubionym zawodnikom i jednocześnie, w prosty sposób dokonują przemyślanych zakupów za pośrednictwem Ceneo.pl. Dodatkowo, w rytm piosenki Hey Buko – Vibe-N, w spocie pojawiają się hity produktowe w kategoriach: RTV / AGD, kosmetyki, rozrywka. Przewidziane formaty zakładają 30 i 6 sekundowe spoty, które będą emitowane w Internecie (m.in. Facebook, YouTube, CDA, sport.tvp.pl) do 15 lipca 2021. Za kreację spotów odpowiada agencja Upside.
Nowa kampania jest kontynuacją koncepcji kreatywnej „Cenię sobie…” z poprzednich lat, dzięki której widzowie poznają główne korzyści wynikające z używania Ceneo.pl. – Założeniem kampanii jest uświadomienie Polakom, że dzięki funkcjonalnościom Ceneo.pl zakupy online mogą robić bezpiecznie, szybko i w najkorzystniejszej cenie, jednocześnie nie odrywając się od realizowania swoich pasji sportowych – powiedziała Katarzyna Jędrachowicz, rzecznik Ceneo.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta