IKEA świętuje Pride Month specjalną kolekcją kanap

IKEA świętuje Pride Month specjalną kolekcją kanap
Love Seats to specjalna kolekcja mebli od IKEA, które są inspirowane flagami społeczności 2SLGBTQ+. Kolorowe kanapy są pretekstem do dzielenia się historiami o miłości bez barier.
O autorze
1 min czytania 2021-06-28

Oprócz wypuszczania na rynek tęczowych toreb, kanadyjski oddział siedzi IKEA świętuje Pride Month projektując 10 różnych kanap, które odnoszą się do flag 2SLGBTQ+ – chodzi konkretnie o społeczności określające się jako aseksualne, transseksualne, biseksualne, lesbijki, panseksualne, transpłciowe, niebinarne, gender fluid oraz two-spirit (termin zbiorczy dla rdzennych mieszkańców Ameryki Północnej, którzy pełnią rolę trzeciej płci).

Każda z wymienionych społeczności ma swoją własną flagę – ich żywe kolory posłużyły jako inspiracja dla takich twórców jak Bianca Daniela Nachtman, Madison van Rijn; Charlotte Carbone; i Ali Haidera, którzy są znani z działalności na rzecz mniejszości seksualnych. Zaprojektowane przez nich pokrowce dla IKEA są kolejną cegiełką, dzięki której szerzyć wiedzę i  tolerancję dla osób 2SLGBTQ+.

— Miłosne kanapy służą jako platforma, na której członkowie i sojusznicy społeczności 2SLGBTQ+ mogą bezpiecznie dzielić się swoimi historiami miłosnymi — niezależnie od tego, czy są to historie o miłości własnej, romantycznej, rodzinnej, wybranej czy społecznościowej — wyjaśnia IKEA Kanada.

— W IKEA świętowanie IDAHOT [Międzynarodowy Dzień Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii] oznacza propagowanie bardziej sprawiedliwego i równego świata wolnego od homofobii, transfobii i bifobii. Chcemy, aby ludzie wszystkich orientacji seksualnych i tożsamości płciowych czuli się jak w domu zarówno w IKEA, jak i wszędzie. Tegoroczna współpraca Love Seats jest zgodna z naszym zaangażowaniem w tworzenie społeczności i oddanie głosu naszym współpracownikom i klientom 2SLGBTQ+, aby czuli się mile widziani, szanowani i doceniani za to, jacy są — dodaje John Williams, lider ds. równości, różnorodności i włączenia w IKEA Kanada.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tętniące życiem kanapy będą instalowane w sklepach IKEA w całej Kanadzie przez całe lato.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kanapa inspirowana flagą panseksualistów

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kanapa inspirowana flagą biseksualistów

Kanapa inspirowana Progress Flag

Kanapa inspirowana flagą lesbijek