Dorota Sulich-Długosz wraca do biura reklamy wydawnictwa KUKBUK

Dorota Sulich-Długosz wraca do wydawnictwa KUKBUK na stanowisko dyrektorki biura reklamy.
O autorze
1 min czytania 2021-07-06

Od sierpnia 2020 roku Dorota Sulich-Długosz pracowała w agencji Prospero Film & Media, pełniąc tam rolę key account directora i była odpowiedzialna za realizację projektów niestandardowych w obszarze video, digital oraz w mediach tradycyjnych. Wcześniej, przez 6 lat związana była z wydawnictwem KUKBUK. Najpierw jako manager ds. reklamy, następnie awansowała na stanowisko dyrektora biura reklamy i stanęła na czele zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż wszystkich form reklamowych dostępnych w ofercie wydawnictwa, w tym: magazynu drukowanego, strony kukbuk.pl, projektów specjalnych, sponsoringu eventów oraz warsztatów.

– W związku z rozwojem wydawnictwa oraz rozszerzeniem jego działalności o nowe produkty i usługi, jakimi są np. ebooki oraz KUK Studio, zaistniała także potrzeba rozbudowy zespołu biura reklamy. Dorota jest osobą sprawdzoną, dobrze znającą specyfikę naszych tytułów oraz formułę pracy w wydawnictwie, zatem była dla nas naturalnym wyborem – komentuje Daria Pawlewska, wydawczyni oraz redaktorka naczelna magazynu KUKBUK. 

Oprócz Doroty Sulich-Długosz w biurze reklamy wydawnictwa KUKBUK pracują obecnie: Anna Białobrzeska, odpowiedzialna za sprzedaż powierzchni reklamowej w wydaniach drukowanych, Magdalena Korcz, prowadząca działania eventowe i marketing oraz Kacper Widuch, odpowiedzialny za reklamę on-line i działania digital.    

Sulich-Długosz z branżą reklamową związana jest od ponad 15 lat. Jako specjalistka ds. reklamy pracowała m.in. w wydawnictwach Edipresse Polska oraz Marquard Media Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj