W ramach digitalowej kampanii przygotowanej przez agencję 180heartbeats + JUNG v MATT, bracia Godziek będą cyklicznie losować wyzwanie, któremu postarają się potem sprostać. Możemy się zatem spodziewać spektakularnego widowiska zawodników najlepszych w swojej klasie. Zadania nie będą się jednak ograniczać tylko do wyzwań koncentrujących się na sportowych umiejętnościach braci.
Zobacz również
Lato to czas, który zachęca do aktywności i przygód. Warto się nimi dzielić i przeżywać je z innymi. Marka Red Bull MOBILE wraz z braćmi Godziek chcą zainspirować odbiorców kampanii i zaprosić ich do kreatywnego i aktywnego spędzania czasu w ramach #200GBChallenge.
Promocja #200GBChallenge Red Bull MOBILE potrwa do końca września. Grupą docelową są młodzi ludzie, którzy lubią aktywnie spędzać wolny czas.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Produkcją wideo z udziałem braci Godziek na potrzeby aktywacji zajął się dom produkcyjny F25, autorem zdjęć jest Michał Murawski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej na: https://www.redbullmobile.pl/200gb/