W ofercie marki znajdują się dwie linie biżuterii – damska Sky oraz męska Soul.
Biżuteria dla kobiet obejmuje chokery, łańcuszki, kolczyki, bransoletki. W linii męskiej znajdują się dodatki pasujące do szykownego garnituru oraz do codziennego t-shirtu. W ofercie dostępne są sygnety, męskie łańcuszki, spinki do koszul.
Zobacz również
W ofercie marki znajdują się też bransoletki z pereł, bransoletki na rzemykach z możliwością grawerowania oraz klasyczne pancerki w wersji naszyjnika lub bransoletki.
– Wszystko zrodziło się od pytania Czarka, który zapytał mnie, co sądzę o biżuterii dla mężczyzn i ogólnie – czy do tej danej stylizacji, którą miał tamtego pamiętnego dnia na sobie, pasowałaby mu sygnet i łańcuch, i wówczas zapaliła mi się żarówka – mówi Edyta Pazura.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Biżuteria Sky and Soul jest produkowana w Polsce i wykonana jest ze srebra próby 925. Każdy wzór może być pozłacany 18-karatowym złotem lub pokryty platyną.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolekcja odzwierciedla światowe trendy z roku 2021, zatem w asortymencie znajduje się biżuteria z różnokolorowymi kamieniami szlachetnymi, kryształami czy perłami.
– W naszej kolekcji biżuterii postawiliśmy na wyjątkowy design, precyzję i piękno oraz fantastyczne, a zarazem estetyczne połączenie kształtów, materii i wzorów – pisze Zespół Sky and Soul Biżuteria.
Klienci mogą także skorzystać z segmentu biżuterii personalizowanej. Marka oferuje nieśmiertelniki Sky and Soul, na których można wygrawerować inicjały, daty, symbole czy myśli przewodnie.
Za kreację oraz komunikację marki odpowiada agencja SMI Agency.