Do zespołu sprzedaży Globalnej Platformy Mediowej Teads dołączy(ła) od września Anna Gruszka, obejmując stanowisko Industry Directora Polska. Jest to nowe stanowisko w firmie. Anna jest ekspertem branży digital marketingu, a także laureatką rankingów Businesswomen of the Year i Top Thinkers. Łączy merytorykę marketingu opartego o dane, od 10 lat pełniąc funkcje C-level w zarządach agencji marketingowych.
Anna w swojej karierze była m.in. chief digital officerem IPG Mediabrands, prezesem Reprise Digital nagrodzonym Diamentem Forbesa, konsultantem CEE w Havas, członkiem zarządu Universal McCann, Magna Polska i Rady Nadzorczej IAB Polska. Pracowała m.in. z Orange, Johnson&Johnson i Nestle. Jej ostatnim zadaniem było audytowanie strategii zakupowych w mediach cyfrowych. Była także jurorką Young Cannes Lions, European MIXX Awards i Golden Arrow.
Zobacz również
W Teads do jej obowiązków będzie należało rozwijanie relacji z klientami z Polski i zarządzanych przez nich regionów oraz skalowanie relacji opartych na współpracy z kluczowymi klientami STA (strategic advertisers) w ramach globalnych partnerstw JBP (joint business partnership). Jako ekspert w relacjach biznesowych, będzie odpowiadać za dostarczanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb reklamodawców, jak również maksymalizację inwestycji mediowych klientów.