Jest wiele rodzajów podróżników: spontanicznych, kupujących bilety na ostatnią chwilę, żądnych przygód, którzy szukają lotów w najbardziej odległe miejsca naszej planety. Są też tacy, którzy planują swoją podróż z półrocznym wyprzedzeniem. Wszystkich łączy jedno – miłość do zwiedzania świata, najlepiej w przystępnej cenie. Z pomocą przychodzi platforma Uber, oraz serwis Kiwi.com, których misją jest zapewnienie bezpiecznych i sprawnych podróży.
Co będziesz robić podczas przejazdu z Uberem? Będę grał w grę.
Dla wszystkich użytkowników aplikacji Uber, Kiwi.com przygotowało specjalną grę, w której można wygrać nawet 450 zł do wykorzystania na zakup biletów lotniczych. Od 2 września przez dwa miesiące, podczas przejazdów z Uberem pasażerowie będą zachęcani do zagrania w grę. W trakcie wyzwania użytkownicy będą mogli przetestować swój refleks i zdobyć zniżki na kolejne rezerwacje za pośrednictwem Kiwi.com. Co ważne, każda osoba może zagrać więcej niż raz, a tym samym zdobyć wiele zniżek. Vouchery będzie można wykorzystać do 31 grudnia 2021.
Zobacz również
Spakowani są wygrani
Dołączenie do konkursu jest bardzo proste. Aby móc powalczyć o nagrody wystarczy:
- Zamówić przejazd za pośrednictwem platformy Uber;
- Po wejściu do pojazdu użytkownik otrzyma powiadomienie zapraszające do wzięcia udziału w grze;
- Kliknąć link oraz wpisać imię, nazwisko i adres mailowy;
- Zatwierdzić dane, nacisnąć przycisk start;
- Zadaniem gracza jest napełnienie walizki podróżnej jak największą liczbą przedmiotów w ciągu pół minuty;
- Aby napełnić walizkę, należy jak najszybciej naciskać zielony przycisk na dole ekranu;
- Po upłynięciu czasu aplikacja poinformuje o wygranej nagrodzie.
W ramach partnerstwa od 18 sierpnia, rezerwując podróż za pośrednictwem Kiwi.com, użytkownicy otrzymają zniżkę o wartości 50 proc. na pierwszy przejazd zamówiony przez aplikację Uber.
Regulamin oraz dodatkowe informacje na temat konkursu znajdują się na kiwi.com.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing