Rodzina Leśniewskich w kolejnej odsłonie kampanii marki Herbapol realizowanej przez Serviceplan Health

Po rodzinie Wiśniewskich i Malinowskich czas na Leśniewskich, czyli bohaterów kampanii reklamowej Serviceplan Health dla marki Herbapol. Dżemy, syropy, a teraz herbatki owocowe (Herbaciany Ogród) brzmią jak idealne połączenie na zbliżającą się jesień.
O autorze
0 min czytania 2021-09-08

W wyniku przetargu marka Herbapol wybrała agencję Serviceplan Health/Change Serviceplan do stworzenia nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” oraz realizacji kampanii reklamowej. W pierwszej połowie roku miały miejsce premiery dwóch kampanii – dla dżemów i syropów. Spoty wprowadzają w świat ulubionych owocowych smaków rodzin Wiśniewskich (dżemy) i Malinowskich (syropy). Wrześniowa odsłona dotyczy herbatek owocowych i jest historią rodziny Leśniewskich.

Kampania będzie obecna w TV i internecie.

Za koncepcję i realizację odpowiada Serviceplan Health przy współpracy z Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom. Realizacją spotu zajęło się studio Watchout z Szymonem Pawlikiem w roli reżysera.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj