YouTube Works Awards to konkurs organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem – wyłoni on najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie na platformie YouTube wyświetlane od 1 stycznia 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. Do udziału zaproszone są agencje marketingowe, mediowe, kreatywne, a także marketerzy i niezależni twórcy, w tym youtuberzy.
Udział w konkursie jest bezpłatny, a prosty formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie konkursu: https://yt.be/workspl
Zobacz również
PS
Zgłoszenia do pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards ruszyły 15 lipca.
PS
Jurorzy YouTube Works Awards zachęcają do zgłoszeń w serii filmów kreatywnych
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]