Cezary Sokół przed dołączeniem do zespołu agencji gaming marketingu Gameset pracował jako manager w branży muzycznej. Obecnie jako talent manager współpracuje z twórcami zrzeszonymi w sieci partnerskiej Gamesetu, m.in. Kaluchem, Sheo czy Kushim. Zajmuje się także realizacją kampanii promocyjnych dla klientów we współpracy z twórcami.
Michał Kisiel karierę jako manager twórców rozpoczął w 2020 roku w Gamesecie. Aktualnie jako talent manager odpowiedzialny jest za współpracę z twórcami zrzeszonymi w sieci partnerskiej agencji – są to głównie kanały związane z grą Minecraft, m.in. Dealereq, Tritsus czy Doknes. Współpracuje też z innymi influencerami z różnych platform, m.in. streamerkami Brunecią czy Lempiank. Wraz ze swoimi twórcami zajmuje się realizacją kampanii promocyjnych dla klientów.
Zobacz również
Paweł Sakowicz, który objął rolę sales managera, jest odpowiedzialny za rozwój biznesu agencji i pozyskanie klientów. Wcześniej pracował jako sponsorship manager w agencji marketingu sportowego SPORTFIVE. Sakowicz raportuje do team leaderki Karoliny Kisły.