Zdarzają się w życiu sytuacje, w których nie można czekać. Nie inaczej jest w przypadku zakupu mebli, np. w trakcie generalnych remontów w domach Polaków. Dzięki szerokiej ofercie produktów dostępnych na miejscu, w salonie, Klienci sieci Agata nie muszą iść na kompromisy, szczególnie przed świętami. Sofę w ulubionym kolorze lub stół w idealnym rozmiarze mogą kupić bez zbędnego czekania. Marka Agata właśnie rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię, która informuje Klientów o tym walorze oferty.
– Nasza oferta jest nie tylko szeroka i różnorodna, dopasowana do wielu gustów i preferencji czy zgodna z aktualnymi trendami – nie każdy wie, że wiele spośród naszych mebli jest dostępnych „od ręki”. Dbamy o to, by nasi Klienci zawsze mogli znaleźć w Salonach Agata to, czego w danej chwili potrzebują. To ogromne ułatwienie dla osób, które nie mogą pozwolić sobie na czekanie – tłumaczy Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.
Zobacz również
„Jest od ręki – bierzemy!”
O tym, że na najlepsze rzeczy w życiu nie zawsze trzeba czekać, dobrze wie Teściowa Gośki. Nowe spoty z udziałem Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk po raz kolejny w zabawny sposób podkreślają korzyści i ułatwienia, z których mogą skorzystać Klienci Salonów Agata. Teściowa znowu pomaga urządzić się swojej Synowej. Gośka nie zawsze wydaje się zachwycona jej uwagami. Jednak chociaż na to, co w życiu najlepsze, często trzeba czekać, to z wymarzoną kanapą z Salonu Agata będzie mogła wrócić do domu od razu. Kolejna zabawna historia pokazuje widzom, że z niektórymi decyzjami nie należy zwlekać – tak jak w przypadku zakupu wygodnego mebla, który idealnie podkreśli charakter naszego mieszkania.
– W dobie, kiedy wiele firm boryka się z brakiem dostępności produktów, co powoduje, że konsumenci nie wiedzą czy i kiedy otrzymają zamówione towary, Salony Agata po raz kolejny wyszły naprzeciw potrzebom osób zainteresowanych szybkimi metamorfozami i zadbały o szeroką ofertę produktów dostępnych „od ręki”. Wydaje się, że ta dostępność szczególnie ważna jest właśnie teraz, kiedy ze zmianami aranżacyjnymi chcemy zdążyć jeszcze przed okresem świąt. Akcentujemy to naszą nową kampanią promocyjną, która obecna jest nie tylko w telewizji i radiu, ale także dzięki dedykowanym kreacjom w internecie, prasie, social mediach oraz w przestrzeni naszych salonów – podsumowuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing