Karina Hertel: W niektórych obszarach nie opłaca się już NIE MIEĆ influencera (podcast)

Karina Hertel: W niektórych obszarach nie opłaca się już NIE MIEĆ influencera (podcast)
Karina Hertel to partnerka w BrandLift Customer Advocacy – firmie specjalizującej się w influencer marketingu. Karina wskazuje, jak zmieniał się influencer marketing, dlaczego należy mierzyć tzw. współczynnik wpływu i w których obszarach w szczególności przydają się influencerzy.
O autorze
0 min czytania 2021-12-01

Wywiad z Kariną Hertel

Influencer marketing – zwłaszcza w modelu kampanii ongoingowych – ma według Kariny być trendem 2022 r. Hertel w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast opowiada o tym, jak egzekwować od influencerów to, czego oczekuje marka, czym mierzyć ich efektywność i co najmocniej zmieniło się w influencer marketingu na przestrzeni lat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj