Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Agencja Clue PR wygrała przetarg na obsługę Warty

Agencja Clue PR wygrała przetarg na obsługę PR firmy ubezpieczeniowej Warta, w tym prowadzenie biura prasowego, wsparcie kampanii promocyjnych oraz obsługę serwisów informacyjnych dla pośredników.
O autorze
0 min czytania 2021-12-03

Clue PR świadczy dla firmy ubezpieczeniowej Warta usługi z zakresu pozycjonowania eksperckiego, prowadzenia wybranych działań w ramach kampanii marketingowych, aktywnego wsparcia biura prasowego oraz realizacji niestandardowych działań PR.

Dodatkowo, w ramach postępowania przetargowego współpraca została rozszerzona o obsługę serwisów informacyjnych dla agentów i brokerów Warty.

Strony nie ujawniają szczegółów kontraktu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj