Lush Cosmetics wcale nie zniknął z social mediów? Khaby w Tezenis to zmarnowany potencjał (podast)

Lush Cosmetics wcale nie zniknął z social mediów? Khaby w Tezenis to zmarnowany potencjał (podast)
Lush Cosmetics znika z social mediów, ale czy na pewno? Khaby Lame w Tezenis to kompletnie zmarnowany potencjał. Prezes Better.com zwalnia 900 ludzi, japoński miliarder leci w kosmos, a NBP prosi o zaprzestanie ataków na Gaplińskiego. Oto nowy odcinek podcastu Marketing Przegadany.
O autorze
2 min czytania 2021-12-10

Lush Cosmetics nie znika z social mediów?

Brytyjska marka kosmetyków – Lush Cosmetics, ogłosiła, że zniknie z social mediów. Firma usunęła swoje profile na Facebooku, Instagramie i Snapchacie, tuż przed Black Friday. Marka motywowała to faktem negatywnego wpływu social mediów na życie ludzi – zwłaszcza nastolatków. Szacuje się, że z powodu tej decyzji Lush Cometics może stracić nawet 10 mln funtów. Jednak czy na pewno nie pojawią się już na social mediach?

Khaby Lame i Maffashion w kampanii Tezenis

Gwiazda TikToka – Khaby Lame, to jeden z najpopularniejszych twórców internetowych na świecie. Wraz z Maffashion pojawił się w kampanii Tezenis – marki należącej do grupy Calzedonia. Kampania z Khabym to jednak całkowicie zmarnowany potencjał i do bólu generyczny film reklamowy. Dlaczego ktoś zdecydował się na taki krok?

Better.com zwalnia 900 osób przez Zooma

Prezes Better.com – Vishal Garg – zwolnił 900 pracowników podczas konferencji na Zoom. Jak sam przyznawał – ostatnim razem podczas takiej rozmowy się popłakał, lecz teraz postarał się być twardy. Wieść obiegła praktycznie cały świat, a sam Garg stanął w ogniu krytyki. Czy jednak sprawa jest tak prosta, jak się wszystkim wydaje?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Yusaku Maezawa leci w kosmos

Japoński miliarder – Yusaku Maezawa, to zarówno przedsiębiorca, jak i showman. Kiedyś był członkiem zespołu punk rockowego, a obecnie prowadzi jeden z największych e-commerców w Japonii. To właśnie temu zawdzięcza swoją fortunę. Maezawa postanowił polecieć w kosmos, a konkretniej na stację ISS. Ma tam spędzić 12 dni. Czy to początek lotów turystycznych w kosmos?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NBP prosi o nieatakowanie Gaplińskiego

Biuro Prasowe NBP apeluje do dziennikarzy o zaprzestanie ataków na prezesa Adama Gaplińskiego. W ostatnim numerze Polityki dziennikarze donosili o rzekomych działaniach prezesa Narodowego Banku Polskiego. Gapliński miał dawać nagany i kary za pracę zdalną, zamontować w obiekcie ponad 600 kamer, a dodatkowo wpuszczać pracowników sprzątających na swoje piętro tylko w specjalnych kombinezonach. Dlaczego NBP ciągle nie nauczyło się komunikacji PR-owej? To tematy, które poruszą Damian Jemioło i Wojtek Walczak w najnowszym odcinku Marketing Przegadany.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sprawdź pozostałe odcinki: