Marta Niemira (Agencja Słucham): Z podcasterami lepiej się współpracuje niż z influencerami (podcast)

Marta Niemira (Agencja Słucham): Z podcasterami lepiej się współpracuje niż z influencerami (podcast)
Marta Niemira to CEO agencji Słucham – pierwszej w Polsce agencji skoncentrowanej na współpracy marek z podcasterami. W portfolio agencji Marty znajdują się m.in. Okuniewska czy Dwóch Typów Podcast. Współpracuje z nimi – choć nie na wyłączność – również Rock&Borys.
O autorze
1 min czytania 2021-12-13

Dziś nikt nie ma już wątpliwości, że podcasty to format, który sprzedaje. Ich popularność rośnie, a sami podcasterzy są coraz bardziej rozpoznawalni. Format ten na stałe zagościł w słuchawkach i głośnikach Polaków. Trend ten postanowiła wykorzystać Marta Niemira, która założyła Agencję Słucham – pierwszą w Polsce stricte ukierunkowaną na podcasterów.

– Kiedy przychodzi do nas do pracy ktoś nowy, to zawsze mówię mu, że nasza praca, to praca z influencerami, ale z dojrzałymi. Mam wrażenie, że twórcy podcastów są poważniejsi – jakkolwiek źle by to nie zabrzmiało. Współpracuje się z nimi łagodniej, bo rozumieją, że są one „w pracy”. A ta musi być wykonana poprawnie – zgodnie z briefem, bez spóźnień i ociągania się. Bardzo cenię sobie współpracę z naszymi twórcami – mówi Marta Niemira. 

CEO Agencji Słucham wskazuje, jak przebiegała ich kampania z Kompanią Piwowarską czy Empik GO i dlaczego marki te były zadowolone ze współpracy z podcasterami. Pokazuje też, kiedy podcaster może zacząć „sprzedawać” i przynosić konwersję, a także skąd bierze się ich fenomen.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Posłuchaj najnowszego odcinka NowyMarketing Podcast.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast: