IAA Polska jest jedyną organizacją w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 140 i to grono stale się powiększa.
Bardzo cieszy mnie to, że kolejne cztery organizacje włączają się w realizację inicjatyw IAA Polska. Zrzeszamy wszystkie typy podmiotów z branży marketingowej i im silniejsza będzie to reprezentacja, tym skuteczniej realizować będziemy naszą najważniejszą rolę, jaką jest dialog branżowy i kształtowanie w odpowiedzialny sposób rynku komunikacji marketingowej w Polsce – mówi Agnieszka Sora, prezeska zarządu IAA Polska.
Zobacz również
Do IAA Polska dołączyły: Grupa RMF – obecnie największy nadawca radiowy w kraju; Antal – jeden z liderów rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR; RTB House – globalna firma dostarczająca technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie; Carrefour Polska – omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego.
Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]