Ambasadorem marki Stefano Braga Watches został znany influencer modowy, który promuje na swoich kanałach elegancki i bardzo kosmopolityczny styl.
Zgodziłem się zostać twarzą marki na naszym rynku, bo bardzo odzwierciedla mój sposób patrzenia na rzeczywistość. Uwielbiam balans w życiu, modzie, sposobie życia – mówi Łukasz Kędzior. Nawiązanie do starożytnych bogów w designie i nazewnictwie poszczególnych modeli dodaje marce mistycznego wymiaru, co mi osobiście bardzo się podoba – dodaje.
Zobacz również
Za działania z zakresu Public Relations i Influencer Marketingu odpowiada Magnifico Marketing&PR Consultants. Agencja została zaproszona do współpracy w drodze rekomendacji, a umowa podpisana jest na czas nieokreślony. Zgodnie z jej zapisami kampania obejmuje działania media relations, współpracę z influencerami, reklamę w prasie, outdoor i sponsoring wydarzeń. Prace z ramienia agencji nadzoruje Karolina Maria Siudyła.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]