Branding PZU w rękach Czteryczwarte

Agencja Czteryczwarte wygrała przetarg na stałą obsługę PZU w zakresie identyfikacji wizualnej, po raz kolejny potwierdzając swoje kompetencje w tej dziedzinie.
O autorze
1 min czytania 2022-02-15

Przedmiotem umowy jest szeroko pojęty branding: firma będzie odpowiedzialna za wszystkie projekty z tego obszaru. Czteryczwarte zajmie się między innymi tworzeniem elementów systemu identyfikacji, przygotowaniem ksiąg marki oraz wzorów materiałów dla różnych kanałów i nośników komunikacji.

Agencja posiada bogate, wielopłaszczyznowe doświadczenie w brand consultingu, dlatego zakres działań obejmie także analizy rynku i prace strategiczne dla całej Grupy PZU (marki głównej i wybranych marek należących do Grupy).

Oprócz przygotowania znaków marek i systemów identyfikacji, zadaniem Czteryczwarte będzie również wizualizacja oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego dla placówek PZU oraz opiniowanie i weryfikacja graficzna projektów przygotowanych przez inne podmioty.

W trakcie przetargu doceniono m.in. kreatywność zespołu i szereg kluczowych kompetencji, w tym umiejętność poruszania się po rozbudowanych systemach identyfikacji. Jako zwycięska agencja, Czteryczwarte może pochwalić się teraz kolejną dużą marką obsługiwaną w ramach stałej współpracy brandingowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj