To kolejna odsłona odświeżonej komunikacji Trybunału, która z początkiem roku zadebiutowała na jego profilu na Facebooku. Nowy język wizualny marki zwraca uwagę na jej pochodzenie, nawiązując do tradycji browarniczych i haftu krzyżykowego charakterystycznego dla regionu.
– Nasz region jest dla nas bardzo ważny, dlatego chcieliśmy wyraźniej zakomunikować, skąd wywodzi się Trybunał. Obecny key visual jest dokładnie taki jak marka: nowoczesny, a jednocześnie będący przejawem szacunku dla kultury Piotrkowa Trybunalskiego, w którym historia warzenia piwa sięga XIII w. – komentuje Michał Leszczyński, dyrektor marketingu firmy DRINK ID, właściciela Browaru Piotrków.
Zobacz również
Za realizację kampanii odpowiada agencja Ancymony, z którą marka nawiązała współpracę pod koniec 2021 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]