Influencerzy wprawiają nas w kompleksy i nie mają zahamowań? #Trendbook (podcast)

Influencerzy wprawiają nas w kompleksy i nie mają zahamowań? #Trendbook (podcast)
Influencerzy są już naturalnym zjawiskiem dla świata rozrywki i popkultury. A ich zasięgi chętnie wykorzystują marki. Jednocześnie influencerzy nie zawsze grają fair, reklamując scam, czy promując niewłaściwe ideały. Czy świat influencerów jest doszczętnie zepsuty i zły?
O autorze
1 min czytania 2022-04-12

Influencerzy to współczesne gwiazdy rocka – niejednokrotnie potrafią stać za nimi olbrzymie pieniądze i rząd dusz. A przynajmniej na szczytach – wśród tych największych twórców internetowych. Nic zatem dziwnego, że narodził się influencer marketing, który chętnie po zasięgi i content tych twórców sięga.

Jednak jak pokazały zeszłoroczne afery scamowe – influencerzy nie zawsze grają fair. Zdarzają się także wśród nich osoby, które świadomie manipulują swoją widownią czy promują niewłaściwe idee. Czy jednak świat influencerów jest doszczętnie zepsuty? Dlaczego narodził się trend kryminalnych celebrytów? Jak commentery wpływa na ten rynek? I czy influencerzy powinni podlegać większym regulacjom? O tym rozmawiają eksperci w specjalnym odcinku NowyMarketing Podcast.

To epizod, który powstał wraz z wydaniem naszego Trendbooka poświęconego trendom w marketingu – w tym także o influencerach i ich kryzysach. Więcej informacji o nich znajdziesz w nim, jak i w rozszerzonej wersji artykułu na naszej stronie internetowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pobierz Trendbook NowegoMarketingu 2022

Słuchaj podcastu NowyMarketing