Szymon Paroszkiewicz od kilkunastu lat rozwija swoją agencję Green Parrot, a ostatnio również software house Develtio. Jednak nie o prowadzeniu agencji rozmawiamy w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast, a o tokenach NFT i ich zastosowaniach w marketingu.
– Temat jest dość złożony, bo nie mówimy o jakiejś technice marketingowej, a całym segmencie technologii, który jest wykorzystywany na wiele sposobów. Marki wypuszczają własne tokeny, są takie brandy, które kupują bluechipowe NFT, czyli te, które są najcenniejsze i najpopularniejsze. Istnieją też marki, które tworzą tokeny NFT mające jakąś użyteczność. Coachella niedawno przeprowadziła emisję tokenów, które dają dożywotni wstęp na ich festiwale – mówi Szymon Paroszkiewicz.
Zobacz również
Szymon wskazuje, jak marki wykorzystują tokeny NFT, dlaczego się nimi interesują i jaką wartość niesie za sobą tokenizacja. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
- Bartek Ziemiański to jeden z najpopularniejszych ekspertów od LinkedIn w Polsce i ojciec-inicjator wydarzeń LinkedIn Local w naszym kraju. Przez lata pracował jako przedstawiciel handlowy, by stać się specjalistą od LinkedIna, employee advocacy i social sellingu;
- Marta Polakow-Stepanow to CEO agencji Tailor Made PR, którą prowadzi wraz ze wspólniczką od ponad 12 lat. Jak w tym czasie zmienił się PR i jak wpływa na niego wojna w Ukrainie? O tym dowiesz się z najnowszego odcinka NowyMarketing Podcast.
- Krzysztof Najder – twórca Stratosfery, zajmuje się marketingiem od ponad 30 lat. W tym czasie współpracował z licznymi markami przy opracowywaniu strategii marketingowej, badaniach semiotycznych itp. Jak zmienił się marketing przez trzy dekady i jaki wpływ na niego wyrwała kultura?