Bartek Ziemiański: To nieprawda, że na LinkedInie publikuje mało użytkowników (podcast)

Bartek Ziemiański: To nieprawda, że na LinkedInie publikuje mało użytkowników (podcast)
Bartek Ziemiański to jeden z najpopularniejszych ekspertów od LinkedIn w Polsce i ojciec-inicjator wydarzeń LinkedIn Local w naszym kraju. Przez lata pracował jako przedstawiciel handlowy, by stać się specjalistą od LinkedIna, employee advocacy i social sellingu.
O autorze
1 min czytania 2022-04-26

Bartek Ziemiański na LinkedInie działa od lat. Prędzej czy później każdy, kto wchodzi do LinkedInowego świata w Polsce natrafi na jego treści. Przeszkolił całe mnóstwo osób z zakresu social sellingu, prowadzenia profilu na LinkedInie czy employee advocacy. Obecnie pełni funkcję head of social selling programs w Sharebee. Bartka zapytaliśmy m.in. o to, dlaczego tak mało użytkowników LinkedIna publikuje swoje treści. Okazuje się, że nie jest to do końca prawda.

– Na polskim LInkedInie treści codziennie publikuje 120–130 tys. osób w stosunku do 4,8 mln użytkowników. Może to nie jest dużo, ale tych treści jest całkiem sporo. Nie wiem ile użytkowników np. Facebooka czy YouTube’a regularnie publikuje swoje treści. Być może to nie jest tak, że tylko na tym LinkedInie nie chcemy publikować swoich treści, tylko może po prostu głównie jesteśmy odbiorcami komunikatów w social mediach – mówi Bartek Ziemiański.

Z Bartkiem rozmawiamy o social sellingu, LinkedInie, botach w mediach społecznościowych i employee advocacy. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Słuchaj podcastu NowyMarketing