Bartek Ziemiański na LinkedInie działa od lat. Prędzej czy później każdy, kto wchodzi do LinkedInowego świata w Polsce natrafi na jego treści. Przeszkolił całe mnóstwo osób z zakresu social sellingu, prowadzenia profilu na LinkedInie czy employee advocacy. Obecnie pełni funkcję head of social selling programs w Sharebee. Bartka zapytaliśmy m.in. o to, dlaczego tak mało użytkowników LinkedIna publikuje swoje treści. Okazuje się, że nie jest to do końca prawda.
Zobacz również
– Na polskim LInkedInie treści codziennie publikuje 120–130 tys. osób w stosunku do 4,8 mln użytkowników. Może to nie jest dużo, ale tych treści jest całkiem sporo. Nie wiem ile użytkowników np. Facebooka czy YouTube’a regularnie publikuje swoje treści. Być może to nie jest tak, że tylko na tym LinkedInie nie chcemy publikować swoich treści, tylko może po prostu głównie jesteśmy odbiorcami komunikatów w social mediach – mówi Bartek Ziemiański.
Z Bartkiem rozmawiamy o social sellingu, LinkedInie, botach w mediach społecznościowych i employee advocacy. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
- Marta Polakow-Stepanow to CEO agencji Tailor Made PR, którą prowadzi wraz ze wspólniczką od ponad 12 lat. Jak w tym czasie zmienił się PR i jak wpływa na niego wojna w Ukrainie? O tym dowiesz się z najnowszego odcinka NowyMarketing Podcast.
- Krzysztof Najder – twórca Stratosfery, zajmuje się marketingiem od ponad 30 lat. W tym czasie współpracował z licznymi markami przy opracowywaniu strategii marketingowej, badaniach semiotycznych itp. Jak zmienił się marketing przez trzy dekady i jaki wpływ na niego wyrwała kultura?;
- Mateusz Górecki to managing director w WE!RE Fantasy, czyli marki skoncentrowanej na świadczeniu usług influencer marketingu w branży gamingowej. Z Mateuszem rozmawiamy o influencer marketingu w gamingu, społeczności graczy w Polsce, jak i najlepszych kampaniach w ostatnim roku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing