Podczas wirtualnego spotkania dla entuzjastów digital marketingu wysłuchamy dwóch prelekcji, które poprowadzą: Roman Mura i Barbara Krulich Woźnica (Caroda Polska), Piotr Bombol (Gameset), Mateusz Górecki (WE!RE FANTASY). Podczas wydarzenia dowiesz się jakie są globalne trendy w reklamie wideo z perspektywy firmy AdTech oraz jak tworzyć efektywne kampanie gaming marketingowe. DIMAQ Voice Online odbędzie się 28 czerwca br., w godzinach 15.00 – 16.25, na platformie GetResponse.
Prelekcja I, godz. 15:05
„Globalne trendy w reklamie wideo z perspektywy firmy AdTech.”
Roman Mura, CEO Caroda Global
Barbara Krulich Woźnica, marketing managerka Caroda Polska
Zobacz również
Czy jesteś reklamodawcą poszukującym nowych, bardziej wydajnych formatów reklamy wideo lub nowych źródeł przychodów z reklamy wideo? Przyjdź i posłuchaj naszej prezentacji – dane i rekomendacje od globalnej firmy AdTech pomogą Ci podjąć właściwą decyzję.
Z tej prelekcji dowiesz się:
- Jaki jest odbiór reklamy wideo przez użytkowników w wybranych krajach?
- Jakie są najbardziej wydajne formaty wideo i od czego ona zależy?
- Jakie są pułapki poszczególnych rozwiązań i problemy, jakie się z nimi wiążą?
- Jakie są przykłady innowacyjnych rozwiązań technicznych, które umożliwiają rozwiązanie tych problemów, oraz ich rezultaty.
Prelekcja II, godz. 15:35 Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Jak tworzyć efektywne kampanie gaming marketingowe?”
Piotr Bombol, założyciel i chief strategy officer w Gameset
Mateusz Górecki, managing director w WE!RE FANTASY
Gracze i fani e-sportu tworzą obecnie ogromną grupę konsumentów, do której mogą dotrzeć marki z różnych branż. Agencje oferują wiele narzędzi marketingowych, jednak nie wszystkie z nich są równie efektywne. Jak zatem tworzyć kampanie gaming marketingowe, które połączą cele biznesowe marki z oczekiwaniami i potrzebami graczy i fanów e-sportu?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: dimaq.pl/dimaq-voice-online/
Link do bezpłatnej rejestracji jest tu.
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.
Zostań prelegentem DV Online!
Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!
Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?
- Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
- Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
- Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy
Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.
Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki