Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Magda Staszak-Zajdel i Dima Wilczycki w DDB Warszawa

Od sierpnia kreatywne zasoby DDB Warszawa wzmocni Dima Wilczycki na stanowisku art director’a oraz Magda Staszak-Zajdel, copywriterka.
O autorze
0 min czytania 2022-07-20

Duet kreatywny wcześniej związany był z Ogilvy Polska i współtworzył kampanie m.in. dla Netflixa, Allegro i Milki.  

Dima Wilczycki doświadczenie zbiera od ponad dekady. W strukturach różnych agencji współtworzył  m.in. kampanie digital i kampanie 360 m.in. dla takich firm jak Amica, Lenovo, BMW, Blik czy Millenium Bank.

Magda Staszak-Zajdel od 2016 roku tworzy idee kreatywne, kampanie ATL i 360. Wcześniej  pracowała m.in. dla Change Serviceplan i Agencji Warszawa.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing