Za wprowadzenie do komunikacji nowych etykiet odpowiada agencja reklamowa FENO, która kontynuuje obsługę piwa Cornelius rozpoczętą po wygranym przetargu w 2021 roku – zgodnie z wypracowaną wtedy strategią komunikacji „Chill niejedno ma imię”.
Po kilku latach od ostatnich zmian przyszła pora na nowe otwarcie dla marki Cornelius i dla jej dotychczasowych oraz nowych odbiorców. Pomimo pandemii i trudności na rynku pracowaliśmy intensywnie nad rozwojem marki Cornelius w regionie i w całej Polsce. Aktywizowaliśmy sprzedaż, zwiększaliśmy dystrybucję i udziały w rynku. Mamy świetny produkt – a dokładniej: świetną linię piw, którym należy się nowa, współczesna, modna i w inteligentny sposób lifestylowa odsłona. Dlatego zdecydowaliśmy się na strategiczne i kreatywne podejście agencji FENO do zmiany marki w 2021 roku, a teraz przechodzimy do zwieńczenia zmian wizerunkowych – wprowadzamy nowe etykiety autorstwa Studia Ikar na wszystkie 6 wariantów piwa Cornelius – mówi Michał Leszczyński, dyrektor marketingu Browaru Piotrków.
Zobacz również
Rebranding piwa Cornelius to przykład skutecznego zastosowania aktualnych i nowych trendów w designie. Zdecydowanej zmianie uległ logotyp – na nowych etykietach ma on jasny symbol koguta, znanego od wieków symbolu browarnictwa piotrkowskiego. Wyrazistości nabrało słowo HAZY (mętny), podkreślające wyjątkowość procesu warzenia piwa i jego efekt końcowy, tak istotny dla odbiorców marki Cornelius. Kolejnym wynikiem rebrandingu jest unifikacja stylistyczna wszystkich wariantów.
Dzięki nowej komunikacji, wypracowanej przez agencję FENO, marce Cornelius o wiele bliżej do piw craftowych, niż do koncernowych, co jest w 100% zgodne z istotą piwa Cornelius i miejscem jego warzenia – Browarem Piotrków – gdzie od lat liczy się niezmiennie jakość piwa, a nie jego ilość.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]