Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Fred Chesher dyrektorem ds. komunikacji korporacyjnej Huuuge

Huuuge powołał Freda Cheshera na nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej. Chesher będzie odpowiedzialny za rozwijanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy, budowanie wizerunku Huuuge i dbanie o globalną obecność marki we wszystkich kanałach komunikacji.
O autorze
1 min czytania 2022-08-03

Po 5 latach pracy dla Nando, kultowej południowoafrykańskiej marki restauracyjnej, jako lider PR w Wielkiej Brytanii i Irlandii, Fred wraca do świata gamingu razem z Huuuge.

Bardzo się cieszę, że dołączam do Huuuge w tak ekscytującym momencie w historii firmy. Po wejściu na giełdę w zeszłym roku, wypuszczeniu nowych gier – w tym Traffic Puzzle i Rogue Land oraz rozpoczęciu prac nad nowymi tytułami opartymi na blockchain, nadszedł teraz idealny moment, aby wdrożyć nową globalną komunikację i jeszcze bardziej zadbać o dalszy rozwój marki –  powiedział Fred Chesher.

Pracując z nowo otwartego biura Huuuge w Londynie, Fred będzie podlegać dyrektorowi handlowemu, Jonowi Bellamy’emu, który tak skomentował nominację na nowe stanowisko:

Jesteśmy bardzo podekscytowani, że Fred dołącza do nas w tak wyjątkowym okresie dla Huuuge. Wnosi on do firmy bogate doświadczenie komunikacyjne, wiedzę branżową i pasję do gier, które będą pomocne we wznoszeniu Huuuge na nowy, wyższy poziom rozwoju. Nie mogę się już doczekać naszej współpracy przy wszystkich przyszłych projektach i premierach gier.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fred ma ponad 15-letnie doświadczenie w komunikacji i marketingu. Pracował w Londynie oraz w Sydney, w Australii. Większość swojej kariery spędził w branży gier, gdzie współpracował z największymi deweloperami i wydawcami na świecie, w tym: Activision, Nintendo, PlayStation, Sega, EA, Rovio i Disney. Chesher wcześniej pracował nad wieloma tytułami AAA, takimi jak: Mario, FIFA, Call of Duty i Angry Birds, a także pomagał przy premierach urządzeń przeznaczonych na Nintendo i PlayStation.

Słuchaj podcastu NowyMarketing