AMS nie zgadza się na billboard Tygodnika NIE
Tygodnik NIE chciał postawić billboard pod siedzibą PiS-u z napisem: „Nadchodzi koniec, Jarosławie”. AMS należące do grupy Agory, jednak odmówiło. Firma tłumaczy się tym, że nie dokonuje ekspozycji treści o charakterze konfrontacyjnym i nie uczestniczy w happeningach o charakterze politycznym. Tym bardziej, jeśli te mogłyby doprowadzić do zniszczenia nośników. Internauci wytknęli jednak AMS-owi hipokryzję, udostępniając zdjęcia billboardów z treściami od Fundacji Kornice – również tymi, dotkniętymi aktami wandalizmu.
Zobacz również
UOKiK kontra Biedronka
Biedronka niedawno przeprowadzała akcję promocyjną „tarcza antyinflacyjna Biedronki”. Jednak według UOKiK przekaz reklamowy różnił się od tego, co można było przeczytać w regulaminie. A ten notabene dostępny był jedynie w internecie. Biedronka twierdzi jednak, że UOKiK nie kontaktował się z nimi w tej sprawie osobiście, a o postawionych zarzutach dowiedzieli się z mediów.
McDonald’s wraca do Ukrainy
Sieć fast foodów zamknęła swoje lokale w Ukrainie w marcu 2022 r., ze względu na rosyjską inwazję, w obawie o życie i zdrowie swoich pracowników, ale też ze względu na niepewną oraz niestabilną sytuację. Wiceprezes McDonald’s ogłosił jednak niedawno, że sieć ponownie otworzy swoje lokale w środkowej i zachodniej Ukrainie, ze względu na liczne prośby ze strony pracowników, ale też po to, aby dać namiastkę normalności.
Te tematy przedyskutowują Wojtek Walczak i Damian Jemioło w najnowszym odcinku podcastu Marketing Przegadany.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing