Sprawdź pozostałe odcinki podcastu z cyklu „PR na backstage’u”:
Zobacz również
Gościnią kolejnego odcinka jest OS.SO (Zuzanna Ossowska) – kompozytorka, autorka tekstów, multiinstrumentalistka. Głównym instrumentem, na którym gra, jest gitara basowa, ale też uwielbia pianino, perkusję, gamelanie (indonezyjskie idiofony). Już za chwilę, bo 23 września 2022 r. ukaże się jej album „Lethe”. Singlem zapowiadającym go jest utwór „Waterfall”.
Emilia pyta OS.SO, dlaczego mimo ogromnej wiedzy i możliwości, sama dla siebie nie napisze komercyjnego przeboju. Artystka zdradza też kulisy branży muzycznej oraz opowiada, jak działają polskie i zagraniczne fabryki hitów. Opowiada o swojej drodze do kariery i cenie, jaką płaci za bycie niezależną artystką. Mówi również o tym, dlaczego według niej dzieci nie powinny brać udziału w programach typu talent show, które sama zna od podszewki.
– Czeka nas pokolenie wypalonych ludzi. Jeżeli ktoś zaczynał karierę w wieku 14 lat i przeszedł przez piekło internetu, osądu i presji, to mając lat 25, kiedy normalnie ludzie zaczynają karierę zawodową, będzie już naprawdę zmęczony. Pamiętam, jak w jednym z wywiadów, Margaret powiedziała, że kiedy była bardzo młoda i śpiewała pogodne piosenki to był moment, w którym brała najwięcej narkotyków – podkreśla OS.SO.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– To nie jest też przypadkowe, że granica wieku została tak bardzo obniżona. Na rynek muzyczny wchodzą bardzo młode osoby, bo od dawna istniała postać dziecka – geniusza i to nas ciekawi – dodaje twórczyni.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
OS.SO po raz pierwszy opowiada też o swoich inspiracjach, marzeniach i dlaczego mimo wielu kuszących propozycji, chce pozostać niezależną artystką. Zapraszamy do odsłuchu!